Thursday, December 5, 2013

Shaklee?


Salam!

Harini nak share pasal supplement. Apa tu? *garu kepala*

Eceh sebenarnya orang pun mesti ramai yang dah tau apa kan. Makanan tambahan ni sebenarnya penting lah jugak untuk kita ni. Kadang-kadang penat kerja/study je semua lepastu kesihatan tubuh badan tak jaga. Kan? Sebab itulah kita perlukan supplement.

Supplement yang saya nak share adalah supplement SHAKLEE. Pernah dengar tak? Ramai yang dah consume supplement ni and hasil nya memberansangkan.

SHAKLEE ni dia bukan doktor yang boleh menyembuhkan penyakit. TAPI dia doktor untuk MEMBAIKI kesihatan tubuh badan. Haa curlaasss gituw.

Kepada sesiapa yang kurang arif boleh tanya terus encik Google banyak maklumat yang dia akan bagi. Saya pun taknak lah cerita benda yang Google dah cerita tak syok lah nanti kan? So ni nak habaq kat hampa yang hampa boleh beli shaklee ni dengan harga yang sangat berpatutan and berbaloibaloi. Distributor yang ni dia jenis baik hati sikit pasai tu dia tak cekik darah ehehehe.

malyn,
0179088812
malynxx88@gmail.com

Apa kata you olls try je usha-usha dulu kat kakak shaklee ni. And you olls tengok sendiri macam mana dia jaga kulit dia. wiwiwiwi. Saya pun consume tau SHAKLEE ni tau. Beli dari dia lah. So far dalam banyak-banyak yang saya survey ini paling murah hehe okbye.

Nah segala mak nenek link!

Blog kesihatan dan kecantikan dia.

Twitter dia.

Facebook dia.

Bussiness Page dia.


cantik kan kulit? ekeke bye. 

Wassep sini tau 0179088812.

Ingat kita usaha sambil berdoa. Dengan bantuan DIA. Salam!

No comments: