Friday, March 21, 2014

Kesan parut jerawat? Settled!




Hello korang.
Salam korang.
Hai. Hai.

Nak share pasal my customer punya testimoni lah.
yang baru dapat tadi. Masih panas and segar bugar lagi hehe.

Testimoni 1:
Pengguna VITAMIN E. Gadis ni ada masalah parut-parut jerawat di muka. And saya suggest kepada dia amalkan makan vitamin E. Dan Alhamdulillah dia dah dapat kesannya walaupun vitamin E tu belum habis sebotol lagik. Hihihi suka tau saya dapat buat orang happy ni. Tadaaaa




Testimoni 2:
Pengguna VITAMIN C sustained released. Akak ni ada masalah jerawat naik banyak. Jerawat pasir tu dia naik tiba-tiba sebab pakai skincare yang agak macam tak berapa okay. Nama skincare dirahsiakan. Takot orang kata saya nak cantas bisnes orang pulak kan. Yang penting skincare tu ada mercury. so pergi siasat sendiri. Now tak sampai 2 bulan lagi dah nampak kesan. And yang paling best vitamin c ni tahan 6 bulan tau. Berbaloi baloi. Hehehehehe





Testimoni 3:
Pengguna set naik berat badan. [bcomplex+mealshakes+vitalea]. Seorang jejaka mihmihmih. Saudara ni kurus sangat. Tension orang selalu panggil keding and he's decide to consume set ni and dapat guide dari saya secara percuma. Tadaaaaaaa!




Amacam? Gempak tak gempak kannnnnn. Boleh PM saya laju-laju di 0195275145 untuk sebarang pertanyaan. Produk shaklee memang tak pernah menghampakan. Oh ya! Jangan lupa PROMO ESP beli 6 percuma 1 sampai end of this month je tau. And sekarang stock pun makin susut. Cepat grab korang punya sebelum habis.

Ni testimoni ESP:


Lebih info di facebook page ----> Kiwie's Health Care !

Najla Mohayidin.
Shaklee Independent Distributor.
1099388

No comments: