Tuesday, January 14, 2014

Berita tergempar untuk manusia di kawasan sekitar UTM SKUDAI.


Assalam'alaikum kepada semua yg sudi membaca.
Selawat dan salam ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad S.A.W.
Allahumma soli'ala sayyidina muhammad
Sollu alan nabiy!
Salam Maulidur Rasul kpd semua.


Ehe sorry lah noh kalau tajuk macam gempak sikit kan. Ada announcement nk buat. Secara rasminya saya dah jadi agent Shaklee yang berdaftar. Biasalah sekarang taraf hidup meningkat, belum kawin ada anak lagi dah kena cari duit lebih. Rezeki dari Allah kan, why not kita cuba. Lagi pun Nabi ada cakap ber-bisnes ni salah satu sumber pendapatan umat Islam kan. Kita cuba, usaha, and bergantung kepada Allah sepenuhnya. InsyaAllah.




Ada lagi ke yang tak tau Shaklee tu apa?

Mai rapat ha nak habaq - Shaklee ni sejenis supplement untuk kita ni. Biasalah kita manusia ni dah banyak hilang vitamin itu ini, khasiat itu ini, zat lah tenaga lah, kadang-kadang pemakanan tak jaga. Kan? Sekarang ni macam-macam makanan ada, kita nampak sedap main balun. Pastu tengok-tengok berat naik, lemak naik, kolestrol la ape la kan, so ni sebagai makanan tambahan untuk kita jaga kesihatan kita. Jaga kecantikan kita dalaman dan luaran. Macam kulit kita perlu vitamin kan, haaaaa produk Shaklee ni macam-macam ada dan ia sangat berkesan. InsyaAllah.


Haa so kalau dah tahu boleh lah siapa yang tak pernah try tu meh cuba try. Sebab kebanyakan customer saya, Alhamdulillah semuanya bg positive feedback. Ni antara testimoni customer yang ada di tangan saya lah ye. Jemput tengok dan teruja :p



Yang bawah ni testimoni slimming set bajet Shaklee. 
"Tak istiqomah makan and tak workout turun 2kg"
Kalau istiqomah dan workout??
Jeng jeng jeng

 


Dan yang ni testimoni ESP. Paling gempak 4kg turun. Takkan takmau try? Ehe ^,^


So kawan-kawan, nak cantik ni bukan bergantung pada pencuci muka ape yang kita pakai je. Dalaman pun kena jaga. Dan itu paling penting. Dalam sihat, luar pun sihat la. Kalau luar cantik, boleh jamin dalam tak? Eceh ayat klise eheee :p


Sesiapa yang nak try, boleh Call/Mesej atau WhatsApp saya di 0195275145. Dijamin harga berpatutan. If tak percaya, korang boleh google, okeh? Jom kita jadi sihat dan cantik beramai ramai ramai!


Salam jabat tangan angguk kepala dari saya.

Najla Mohayidin.
Shaklee Distributor Id: 1099388
cod - UTM Skudai

No comments: