Monday, February 24, 2014

Nak SHAKLEE harga murah?



set sendi tulang

Salam semua.

First thing nak cakap is, as we all know, kadang-kadang ade orang dia nak try SHAKLEE ni kan, tapi sekali makan je mcm dah berapa duit habis kan? Saya faham tak semua orang mampu. Kan? Saya pun segkek jugok.

set kulit dan jerawat

Jadinya saya nak bg cara dengan korang, yang boleh buat korang dapat harga special and murah, seumur hidup. Murah dari harga yang orang lain beli dekat distributor lain. Ha eksaited tak? Hihi

set kecantikan

Cenggini. Ape kata korang register je jadi ahli Shaklee. RM65 untuk Shaklee kit. And add RM10 untuk pos barang-barang Shaklee kt kita. Barang-barang tu macam buku guide la. Harga semua. Harga murah yang kita boleh order. See? Bayar banyak tu kita boleh dapat harga murah dr orang lain seumur hidup. Best kan?

set kesuburan
set kurus

Lagi satu, kalau kita dah jd ahli Shaklee ni, kita boleh buat bisnes. Bergantung pada kita. Ada orang nk cari duit lebih so dia bisnes lah kecil-kecilan dlu takpe. Jual Shaklee ni pd orang lain. Once dah regis forever kita jadi Shaklee Indeoendent Distributor. Haaa menarik tak? Kita boleh beli murah and disamping tu boleh buat bisnes. Cari duit. Kita pilih. Ada usaha, ada rezeki. Percaya rezeki Allah aturkan, cuma Dia nk tengok kita usaha je. Jalan ada, pilih. :) Nak murah, pilih. Hihi. Salam cium tangan yawww.

set resdung

Berminat?
Boleh whatsapp saya di 0195275145
Atau email di najlamohayidin163@gmail.com

Much love,
Najla,
Shaklee Independent Distributor
1099388

No comments: