Sunday, June 1, 2014

Pemanas punggung ajaib. Eh



Assalamualaikum dan hai buat rakan taulan sekalian. Lama sangat dah tak update blog kan? (eceh ayat cliche sangat everytime dah lama tak update entry. Bukan aku je kot yang salu buat ayat cenggini bloggers lain jugak kot. i guesssss *pegang dagu*)

Nah lanje gambo satu dengan cousins yang muda dr i olls.



Okay now nak cerita pasal benda yang panas sepanas tajuk. Kah sangat!
ok sirius now sirius! ekhem ☝

benda yang buat korang rasa panas punggung ni ekceli korang memang perlukan pun lagi2 dekat nk raya ni noks. sirius lagi kali ke tiga. sebab apa? meh aku listkan☝ :

time raya korang mesti:

1) sedara mara datang so nk nampak cantik vogue vegass gitchew
2) kawan2 datang so nk cantik jugak taknak la kelam je
3) g raya rumah kengkawan so taknak la macam sesegan ala aku tak cantik. kan?
4) g rumah sedara sepupu sepapats semua lelawo ko pun nak gak. en en en?
5) nak lawa tak kira!
6) semua yg di atas ☝

ok semua tu korang nk kira cam in your wish list before raya lah kan tp kalau engko TAK USAHA memang IN YOUR DREAM JELAH KAN! HAHAHAHAHA.

so skang ni aku nk bg korang cara; kinda like salah satu usaha la utk korang capai semua tu. nak ke tanak? bek cakap nak aku tampo karang. k kidding hihi

okey camni. ape pun masalah muka yg buat ko rasa macam tak confident nak go out with friends ke cousins ke kan, kau kene check balik dalam diri ko bahawasanya ecewah:

1) kau minum air kosong/jarang/masak whatsoever la yg seumpama cukup setiap hari
2) kau tidur cukup. jangan tidur lewat sebab boleh naikkan stress and bila stress mula la jerawat la ape la. tp students skang ni kalau tak tidur lambat tu mmg genius ah kan melainkan kau memang malas nauzubillah HEHEHEHEHEHE. sekali sekala tu takpe la boleh dimaafkan lagi2 bila buat benda penting kan.
3) kau makan benda2 sihat. ngko paham tak benda sihat tu ape? contoh cam jangan la oily sangat, lemak sangat. Amik cam yg sihat2 cam sayur pe semua tu. Ala ko gugel jek makanan sihat sure dapat jawapan ahaks!
4) kau makan supplement. kemon ah life sekarang ni makanan yg kita makan lagi2 kt luar kadang2 bukan bersih sgt kan? pencemaran udara bagai, dlm badan ko da bertimbun toksin, bahan kimia and etc. so kene makan supplement bersihkan dr dalam balik. lately org semua gebus2 gebas2 sebab dia jaga luar dan dalam dia. so ko kalau jaga luar je dalam berkeladak tak guna sirius aku cakap. okay paham? okay good. *sep sikit*
5) macam biasa semua di atas wiwiwiwi

okay now aku dah bagi jalan. korang kalau ikut semua ni sure boleh berjaya gebu gebu time raya nanti. dan lagi satu! BERDOA. ha ok?

so ni antara yang berjaya guna khidmat aku. selamat mencuci mato.

satu.
customer ada masalah jerawat pasir secara tiba-tiba. tersalah pakai skincare. so i suggested 
= vitamin C plus + vitamin E complex

 dua.
kulit muka customer okay. cuma dia mahu lebih menjaga. 
hasilnya = parut hilang.

tiga.
muka berparut. cadangan = vitamin E complex.

 empat.
 masalah: jerawat bernanah dan berpasir.

lima.
ESP multipurpose function.

enam.
masalah: muka berjerawat (resdung).

 tujuh.
masalah: kulit muka berjerawat.


So tunggu apa lagi? keputusan terletak di tangan korang. aku dah kasi jalan yang boleh korang try dan usaha. kita sama2 usaha dan aku akan guide and bantu korang sehabis baik aku. jangan risau. so enjoy jelah ape yg aku share ni tau jangan marah2 nanti muka kedut jerawat tumbuh aku taknak tanggung kau tanggung sendiri berak cangkung hahahaha! salam!

Ps;- anything whatsapp aku k. I'm yours truly shaklee independet distributor. cod kajang bangi dan seumpama dengannya. 0195275145!

bye!




No comments: