Tuesday, July 22, 2014

Kalau tak try, tak tahu. Kan?


Assalamualaikum sisters and brothers.

Pejam celik pejam celik nak konvo dah guwe. Kecoh jugak keng-kawan pasal konvo ni. Yelah kitorang mana pernah nak alami situasi ni kan? Eksaited tu ada la. Sebab dr dulu berangan nak amik family potrait waktu konvo bersama keluarga martua eh *batuk*

Ok dekat nak konvo ni lagi gigih lah guwe makan supplement maklumlah nak nampak cantik time konvo. Gile hengko taknak cantik? Hehe bukan cantik mekap mekap hape pun, natural beauty gitchew -- glowing secara semulajadik ha kateko.

So dah nama pun nak glowing - mowing - towing secara semulajadik kan, kena lah pakai product secara semulajadi jugak. Bukan guna skincare, putih tang muka je, tangan? Sendiri jawab =p
Guwe guna shaklee supplements sekarang, maklumlah, dah tua, eh maksudnya masuk 20an (tak tua sangat kan? =p) kena lah belajar makan supplement. Tp korang jangan tiru saya sbb sepatutnya makan supplement waktu sweet 17th lg patutnya. Sedih sbb sekarang baru belajar makan. Adik-adik sekarang masuk uni dah gebus gebas aku dah habis uni baru nak try, agak2 bila gebus gebasnya? Ahh tak kisah lah yg penting ada usaha nak try, lambat laun ada jugak hasilnya. Percayalah! Dulu aku kelabu asap, kawan-kawan aku tahu lah kan, sekarang orang tegur dah makin cerah. Ye takdelah putih melepak since aku pun jenis kulit gelap, tp what i'm trying to say is, dari aku yg gelap skala 5 tu, dah improve lah jadi skala 4. Eh okay what kan? hehe =p semulajadi okay bukan guna bahan kimia ke apa.

So aku amalkan makan,

-ESP
-Vitamin C
-Vitamin E
-Herblax
-Alfalfa
-GLA Complex

Banyak? eh tak lah. ni baru sikit. ramai lagi kot yang telan lagi banyak dr tu. tu pasal depa glowing lebih. takde lah telan semua ni sekali gus babe. ade jadual dia. ada cara dia. kalau nak telan semua ni 1 hari rabak jugak ah tekak aku weh. Jangan risau, ada jadual dan cara. Tekak anda takkan terseksa sikit pun.

Untuk ape aku amal semua tu? Ha meh tengok sini;-

klik gambar untuk tumbesaran
okay so tengok apa yang aku makan tadi semua tu, simpulkan dgn gambar ni. 

Tambah semua nya yg makan tadi = hasilnya? Lihat di gambar hehe =p

Korang boleh tahu lahh untuk ape aku makan semua tu kan? Takpe tak percaya takpe. Tak paksa. Tapi selagi kita tak try, selagi tu lah kite takkan tahu. Nak takut ape? TESTIMONI DAH BERLAMBAK hoiii. Okay lah takpe kalau korang nak duduk camtu je, tak buat perubahan, guwe takleh nak paksa lah kan. Tengok jelah orang lain makin kurus, makin cantik, makin gebu, hang duk tang tu je nanti aiyok taktauuuuu--

by the way ni pun guwe tengah gigih ni rajin kan diri yelah nak konvo kan takkan nak kelam je nanti. Oh I tak main lah fake fake ni kan, kita guna natural beauty je nanti hahahahahaha okbye

jom support #ProjectIAmAMuslim ! Stop the violence !

Boleh tengok Instagram hashtag macam kat atas tu. Jom support!

Nak order shaklee? Boleh klik direct dekat right sidebar atas -- ESELL button tu. Nak order ngan den pun buleh! Whatsapp yo!

Till then, assalamualaikum.

Najla Mohayidin | 0195275145
xoxo


No comments: