Wednesday, August 13, 2014

GLA Complex -- Kelebihannya.


Assalamualaikum you olls. Haiiii.

Nii bulan ogos dah. Bulan kemerdekaan. Bulan kelahiran saya...punya adik! hehe.

Dan bulan nii jugak Shaklee buat promosi GLA Complex. GLA complex nii untuk kesuburan tauu. So maknanya shaklee nak kasi you olls semua subur bulan ni hehehehehehe :3

Tau tak GLA Complex? Meh nak citeee. Rapat kan barisan sikit!




MANFAAT UTAMA;
  • Herba tradisi yang dipercayai
  • Mengawal selia estrogen dan testosteron
  • Melambatkan menopaus
  • Memperbaiki prostatomegaly
  • Memperbaiki inflamasi kulit
  • Menghalang komplikasi diabetes
  • Pelangsingan dan menghalang pertambahan berat badan
  • Menghalang tekanan darah tinggi
  • Memperbaiki tekstur rambut
  • Hiperaktif dan Autisma (ADD/ADHD)

So konklusinya, GLA ni memang elok utk korang yang alami masalah;
-period tak teratur. 
-senggugut.
-yang sedang berusaha utk hamil
-muka banyak jerawat
-nak kuku dan kulit cantik
Pengalaman saya sendiri;

"senggugut yang amat sangat. Kawan-kawan SMSTJ 06-10 (girls) mesti tahu mcm mana azabnya saya dlu waktu sekolah. Period je mesti jumpa PKHEM ckp tak larat. Then duduk bilik sakit, tak pergi sekolah. Saya senggugut sampai muntah keluar melalui hidung tau. Bukan biasa2 punya senggugut. Everytime period kawan-kawan akan tahu dah yang dalam bilik sakit mesti saya, yang bau minyak angin mesti saya, yang jalan terbongkok-bongkok dengan stoking tebalnya mesti saya. Azab nya ya Robbi, Allah je tahu. Dan setiap kali itu lah, saya seakan tidak wujud sebab duduk je dalam bilik, baring pujuk diri untuk sabar dan tidur. Sedih tapi ye dugaan untuk mereka yang Allah sayang, kan?

So consume dah consume GLA lebih dr 2 bulan. Bulan pertama try dah rasa kurang sengugut. Period pun makin teratur. Alhamdulillah. Dengan usaha yang sekecil ini, Allah hadiahkan kesembuhan pada saya. Even bukan 100% pulih tp ia berkurangan dan tak seteruk dulu. Syukur."

Saya sudah. anda bila lagi?

Najla | 0195275145



No comments: