Thursday, September 11, 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !


BEN ASHAARI


Assalamualaikum w.b.t

Ni first time join segmen Ben Ashaari. Sebab taktahu. Rasa macam "eh blogger bebiasa cam aku ni boleh ke join?" Ha gituh! =p

Nak share sikit lah pasal diri sendiri. Mula blogging ni lama dah. Cuma aktif tak aktif je. Dari umur belasan tahun lagi dah start. Tp time tu memang merepek-repek gila lah entry nya. Bape kali renovate dah blog saya ni. Banyak kali dah. Sekarang ni dah puluhan. ( 21 tahun baru =p ) Bila dah puluhan ni macam up sikit lah keaktifan dan kematangan dalam berblogging ni. Ewah. By the way, tinggal kat Kajang, so blogger Selangor? Meh wave hand sikit *hai hai hai* 

Kelebihan blog saya? saya rasa sebab blog saya cute yet simple. Haha so pembaca patut baca sebab tak delah serabut sangat (kot) and dalam blog ni dia ade campur campur. Pasal kesihatan ade, pasal life sendiri pun ade. Pasal ayat2 puitis pon ade. Maklumlah dalam hati ade sikit feeling pemuisi hahaha acah FynnJamal gitchew =p So dlm ni carca marba. Semua boleh. Sesape yang pentingkan kesihatan and supplement, ha boleh jugak bukak blog saya ni. Maklumlah, SHAKLEE DISTRIBUTOR kan. Lulz

Impian bila jadi blogger? Okay banyak kot. Sebab saya ni memang suka tengok life-life bloggers yang hebat-hebat kt luar sana. Macam Fatin Suhana ke, Yuyu Zulaikha ke, CikEpal ke. Ha saya suka tengok life depa. Yang depa duk share tu. Tengok macam best je gi event sana-sini. Dapat sponsor itu ini. Wedding diorang pun perghhhhhhh mewah kooottt! ( hahahaha nampak tak betapa overnya impian den =p ) Yelah tengok life diorang jadi blogger ni best. So itu lah impian saya bila jadi blogger ni. Tengok rakan lain masuk paper lah, majalah lah. so teringin jugak kan. Tapi yelah utk dpt semua tu ade pulak usaha dan syarat dia yang mesti saya capai kan. I know that. Huhu. Ke ade orang yang nak tolong saya capai impian blogger saya ni? Ade eh ade eh? Ehehehe. *wink wink sikit* 

Okay setakat ni je entry saya utk kali ni. Saya dah join segmen. Anda bila lagi? hehehe. Chiaww!



13 comments:

Admin said...

Semoga impian terlaksana. :)

Myalycia said...

salam perkenalan dr segmen yg sama ;)

http://myalycia.blogspot.com

Yanty Lee said...

Salam Kenal!

Selamat Berblogging !!

Myalycia said...

tq komen dan singgah di blog.. done follow u dear ;)

Lya Akif Imtiyaz said...

Semoga impian terlaksana hendaknya ..All the best ya ... Singgah dan Follow sini ..

Anizz Annisa said...

happy blogging :)

http://www.adnan-daughter.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Shafila Ismail said...

salam perkenalan. sy dtg jalan2 kat sini pula

Yatie Fizzy said...

semoga impian tercapai ya ..

Anyway salam kenal.. akak pun join segmen abam sado tu hihi....

http://darihati-yatiefizzy.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Sha Nazri said...

Salam perkenalan..
Smg tercapai apa yg dhajati.
Gud luck.
Done follow..
Jemput ke sini:
tellingstory1.blogspot.com

yaya_flanella said...

Hai yaya datang singgah! Selamat berkenalan :)

yayaflanella.blogspot.com

yaya_flanella said...

Semoga tercapai impian ye. hee

Dayang Deno said...

bw dari segmen ben^^

afifah said...

dream big mmg sgt penting. semoga semua dapat dicapai. especially a the wedding thingy~