Thursday, July 24, 2014

Bakal jadi tong derum di hari raya. Oh no!


[Slanga Nismilan]

Assalamualaikum sedagho sedaghi sekalian. Ghayo dah tak lamo laei. Baju ghayo dah ado ko? Badan tu menten tak tu? Jangan tak muek nanti nak pakai pagi ghayo sudah la. 

Sesapo yang nak kuruih, meh cubo yang niaaaa. Haaaa niaaaaa set kurus lengkap yoo!





Ekau tengok boto-boto tu. Dio ado step dio. Mulo-mulo bakar lomak. Pehtu buang lomak. Akhir skali bino otot. Ha baco situ pehtu ekau buleh pilih nak yang mano. Ado dua pilihan produk pado setiap langkah tu. Ekau nak mano satu, terpulang. Pilih yo!

Kepado sesapo yang ghaso ghayo ni dio akan jadi seperti tong deram, ha bulih la mulo mengordaaar set kuruih ni yo.


Elok sangatlah kalau memang jonis yang sobat yo sumo bondo. Boli ni bia dapek buang balik apo yang ekau tolan tu, lomak2 bagai tu.

Buleh wasaap den sini yo kalau ghaso bekenan 019-5275145
lopeh ghayo stat 30july den pos kan ko ghumah ekau. Buleh booking dulu, takot2 stok licau pulak pasa ghamai bona yg gomok ghayo nanti.

ha nak orrdaaarrr sendirik pun buleh yo. takdo masalah. Ekau tokan yo sini. Pilih yo mano nak. Tick-tick yo sonang yo.

Kalau tak paham, buleh tanyo.



CLICK TO ORDER - (aiceh sleng omputis puleks lulz)

Sekian daghi sayo. Ughang nismilan colup.

Najla Mohayidin | GengPilah
--


1 comment:

tenku butang said...

hu2.. teman ni pun, sebelum raya pun macam nak gomok je nih..