Thursday, February 26, 2015

Hello UTM Skudai !


Assalamualaikum hai!

"Saya secara official nya kini adalah mahasiswa UTM kampus Skudai."

Kenapa pengakuan ini dilakukan? Hehehe ada sebabnya. Kejap lagi saya kongiskan apa sebab nya. Rasa macam hape kebende nye lah Najla oi main terjah je hehee. Orait nak kena annouce lah so lepasni kalau ada student UTM Skudai JB nak beli supplement Shaklee boleh lah direct je dengan saya. Okay? Okay good.

UTM Skudai? Meh nak kongsi sikit. Kalau nak tahu, mula dari sekolah menengah lagi memang macam impian lah nak masuk UTM Skudai ni. Tapi just dalam angan-angan yang mana saya tak pernah sangka pun akan betul-betul masuk. Allah itu maha berkuasa dan mengasihani. Alhamdulillah, angan-angan dan impian di jadikan kenyataan.

Okay sekarang saya dah tinggal di skudai dan insyaAllah akan berada di sini dlm 3tahun setengah (insyaAllah). Jadinya penting ye bagi mana2 student UTM yang nak beli Shaklee boleh direct melalui saya di 019-5275145.

Shaklee ni semua orang yang dari tak tahu, terus tahu. Dari tak kenal, terus jatuh cinta. Kalau tak percaya meh try cuba. Kita bukan nak jual sebab nak untung semata-mata, bukan sebab bonus beribu-riban ye (eh kantoi pulak berapa bonus aiols hiks) tapi kita jual sebab kita tahu, benda memang BAGUS, jadinya buat apa simpan sorang2. Kalau kongsi kan lebih baik? Kan seronok kalau kita dapat bahagiakan hidup orang and mudahkan hidup orang. YE bukan kita, tapi Allah. Kita cuma asbab yang membuatkan mereka bahagia dengan izin Allah. Kita bantu mereka, kita sama2 berusaha utk bantu mereka, dengan izin Allah.

Bayangkan orang tu ada sakit, then kita pun kenalkan dengan shaklee, dia makan, Alhamdulillah dengan izin Allah dia sembuh. Kita mesti happy kan? Haaa tu sebab lah jual. Niat nak BANTU orang bukan semata kerna bonus hokkay kengkawan.

Macam pagi tadi, tak sempat breakfast sebelum pegi kelas, so macam biasalah, saya tak perlu risau sebab saya ada ESP Shaklee yey! ESP ni bila dah minum memang sampai ke petang baru la terasa lapar. See? Tenaga pun dapat and kulit cantik pun dapat sebab dia protein yang sangat bagus! Mempunyai 9 asid amino lengkap yg diperlukan oleh tubuh badan kitaaa..! So pasal breakfast dah tak perlu kelam kabut. Boleh pegi kelas dengan aman dan kinyang hehek. Lepastu balik kelas pulak cuaca kemain panas nyeee. After lunch tu terus telan Vitamin C Shaklee and Vitamin B Complex Shaklee. Seronoknyaaaa...! Minum air secukupnyaa baru lah dapat hasil yang tip top yummehh. Vitamin C and B dedua utk kulit yang cantik. Musim panas kan? Cuaca tak menentu kan? Haruslah jaga kulit dengan baik nyah! Vitamin B juga utk elak stress. So pening2 stress2 kelas tu cecepat telan Vitamin B. Confirm kulit tip top lepasni. Tapi kalau nak tau, vitamin dari shaklee ni, sebab bagus sangat, so telan 1 tablet je sehari wiwiwiwi. Seronok kan? Of course jah!

So itu je sharing harini. InsyaAllah jumpa di lain entry. Daaa....!

Pssttt:- sebelum tidur nak tepek masker ESP kat mukaaaaaa....! Sejuuukkkkk....!


No comments: