Monday, September 22, 2014

Siapa je taknak duit, kan?



Hello hai assalamualaikum lovelies sekalian.
Ching ching ching. Ahah duit jatuh wehh semua mesti cepat je pandang kan. Well tu lumrah kot. Duit duit duit. Siapa je taknak kan. Dengan zaman sekarang ni semua benda memerlukan duit yg hmm banyak hmm
Jadinya saya di sini sebagai seorang manusia yang juga pemburu duit ingin mencari dan mengajak u olls memburu dengan saya. Siapa yg saya cari tuuu? *wink

mereka yang ingin menggemukkan dompet dengan $$
mereka yang berhempas pulas bekerja tetapi duit masih tak mencukupi
mereka yang dah lama berbisnes tapi income masih tak memuaskan hati
mereka yang nak berbisnes tapi taktau nak bisnes apa and taktau cemana nk mula

Anda ada salah satu ciri-ciri seperti di atas yang saya cari? Atau anda ada semua ciri di atas? *Lap peluh*
Jom join saya. Saya akan guide anda sehabis baik. Cuma satu je, hati mesti mau KENTAL bebbbbb!
So nak cerita sikit mcm mana saya boleh terjebak dengan bisnes ni. Part 1 dah pernah cerita dlu boleh baca balik dekat sidebar kiri ada link. Now masuk part 2 terus. Untuk elakkan simptom blurr membelenggu diri kome,  better pergi baca part 1 dlu. *Pegang rotan* hikss

Part 2. Berminat and jd mcm "weh kamon ah aku kene join bisnes niii" is when.......

Saya dapat merasa first bonus saya dengan titik peluh sendiri. Time tu first bonus dlm 3angka JE.  Even JE pun weh kan, siapa nak bg kau duit poket bulan-bulan banyak tuh JE weh? Ada? Mcm aku ni (izinkan saya gunakan kata ganti nama aku ye rakan taulan), family aku bukan dr kalangan orang senang which means berada. Adik beradik aku ramai. Tu salah satu sebab yg buatkan aku nii jenis tak suka mintak duit parents. Aku better tak makan and berlapar dr aku mintak duit parents. Its not that parents aku tak bertanggungjawab jaga aku ke ape, NO MAYNNN. Cuma aku yg taknak mintak sebab aku tau, bukan senang diorang nak dapatkan duit tu.

So bila mak aku dah tahu yg aku join bisnes ni lega sikit hati diorang. Yelaah bulan2 diorang takyah nak runsing aku takde duit ke ape. Bulan2 aku ade income sendiri, dan aku still a student time tu.

YE AKU ADA INCOME SENDIRI & AKU STUDENT. Income aku 3 angka JE time tu. Biar lah orang nak JE JEEER kan income aku. At least aku ADA. KAU HADO?

Sejak dari tu, aku berazam utk lebih serious dgn bisnes ni sebab aku nampak apa benefit nya kalau aku serious. Bisnes ni segala selok belok nya terjamin. Tiada unsur was-was pun. Halal? of course weh. Banyak kelebihan weh kalau join DAN SERIOUS. Join saja tp tak SERIOUS tak jalan beb.

Syarat dia 2 je.
1) Daftar keahlian RM75 seumur hidup.
2) Hati mesti KENTAL!

Tu je. Tak perlu risau tak reti ke takde org ajar ke tak pandai ke. NO NO NO. Tak pandai boleh belajar. Taktahu boleh tanya. Mentor memang dah ade siap untuk ajar korang so jangan risau. Tinggal nak atau tak je.

Sekian sharing part 2 dari aku. Ask me how, ask me now 019-5275145.




No comments: