Friday, March 17, 2017

Lancarkan penghadaman dengan DTX Shaklee


Good day girls!

Pentingnya menyucikan hati sebab hati ni adalah main station. Tu yang orang kata, bersih hati, so baiklah diri. Zikir, mengaji quran, antara amalan yang dapat menyucikan hati kita dari calit-calit hitam yang telah terkumpul.

Macam tu jugak kesihatan. Hati perlu dibersihkan. Untuk jadi lebih sihat. Hati ni macam industri pemprosesan dalam tubuh manusia, kalau industri rosak, macam mana nak proses tubuh badan kan? See penting sangat untuk jaga hati. Baik dari segi jaga dari segi adab akhlak, juga dari aspek kesihatan.

Kalau dari segi adab akhlak tu, semua orang dah tahu cemana nak jaga. Tp dr segi kesihatan, nak bersihkan hati boleh guna DTX COMPLEX SHAKLEE.

Kenapa kena guna DTX ? sebab dia ada ekstrak biji benih POKOK SUSU TISEL. Fungsi dia untuk menyokong keupayaan badan menghasilkan protin bagi membantu menjana semula sel-sel hati.

DTX ada jugak bahan lain yang kaya dengan anti oksida & bahan yang bantu kekalkan aliran hempedu.


Kenapa penting kena bersihkan hati ni?

1. Rembesan hempedu. Cecair ni dikeluarkan masa proses penghadaman.
2. Detoksifikasi
3. Kawal paras gula dalam darah
4. Penting dalam metabolisma lemak

ps: suka kongsi tentang detoxs and breakouts, sebab pernah lalui. so nak pesan kt kawan-kawan, jangan give up dan sentiasa positif :*

Tiap-tiap bahan dalam DTX ni ada kegunaan dia. Termasuk kunyit yang orang duk tepek kt muka untuk matikan jerawat tuu. Haaa teruja kan? Hihi

Ikhlas,
birthday girl semalam (ha ha)


No comments: